Mamma: Måndag 4/6.

Människor är så duktiga. Jag är helt fashinerad över deras förmåga att ordna det för sig och sina familjer. Jag begriper inte hur och när de lärde sig det, och många har också intressen av sina arbeten. De tycker om att göra olika insatser i världen, allt från syfabrik till rymdskepp och allt socialt och pedagogiskt däremellan. 

Jag har varit mycket sjuk senaste tiden, och varit nära att nästan ge upp, men jag har bett eller försökt att be, och jag har ringt upp en massa människor jag känner och bett dem hjälpa mig på olika sett. Det är en mycket osäker tid. Imorgon börjar Venustransiten. Venus går som en liten ärta över solen mitt på dagen (tror jag). Den här har väl varit inväntad i kanske 2000 år och finns med i Mayakalendern. 

Jag har en väninna som också är jättetrött just nu. Det är nya vibrationer igång på jorden, där kärlek blir allt viktigare, emotioner. Jag har inte varit helt duktig på det, jag heller. Däremot har jag upptäckt att en massa andra människor är det, t.ex. min syster. 




/Telefonmamman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0