Mamma: Torsdag 29/12.

Min äldsta dotter Natalie bor hos mig just nu, men flyttar om någon månad. Hon ger mig smörgåsar och te på morgonen. Min bror och hans fru kom igår. De sov på hotell, idag ska de handla mikrovågsugn till mig och frysta maträtter. Hon ska handla kläder. Det har börjat blåsa rejält. Min yngsta dotter Maria arbetar heltid. Hon handlar specialvaror åt mig.

Brodern och hans mycket vänliga fru kom hit upp på 4:e våningen, utan hiss med sådant de köpt till mig. Mikro, våg, elvisp. Han lagade en soppa och hon vispade grädden. De hade köpt ananas- och päronkonserver.

Natalie mår lite illa. Jag måste ha mer hjälp ikväll. Jag ringer efter Maria, hon tittade in igår och hälsade på bror och fru. Hon ser så vacker ut i sin stil med bohemkläder, örhängen och knut.




/Telefonmamman.


Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

Hej! Du har väl inte missat eller glömt att jag lägger upp film- och serietips varje dag på bloggen? Hur najst är inte det för dig som är filmintresserad!? Månaden ut kommer jag att lägga upp ett tips kl 19:00 varje dag, och sen får vi se om jag fortsätter med det!



Har du dålig fantasi när det gäller film? Har du hört talas om en film men aldrig sett den? Har du filmbrist? Eller är du trött på att leta efter en film som faller dig i smaken? Sluta leta! I kategorin "film&serier" finns det massa olika film och serietips! :D



Är du helt ointresserad så ber jag om ursäkt för att jag störde.

2012-01-08 @ 19:52:54
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2012-01-12 @ 23:54:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0