Mycket att göra.

Hej!


Nu har det gått ett tag sedan jag uppdaterade, det handlar helt enkelt om att jag har börjat jobba. Det i sig är inte så jobbigt, men kombinerat med det så storstädar jag min mammas lägenhet eftersom hon ska komma hem från sjukhuset, passande nog när jag är på Öland och inte kan hjälpa henne... Vid sidan av detta har vår familj lite andra problem som jag väldigt gärna vill skriva om, men jag får diskutera med mamma ifall vi ska blogga om det eller inte. Det där lät jättedramatiskt. Det är det inte (lite dramatiskt är det, men man har lärt sig att ha distans till det) men det är fortfarande någonting som tar mycket på krafterna.


Jag har lagt upp ett inlägg nu iallafall, och det kommer nog ett till snart. Jag ville bara be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men det blir nog bättre senare.


Jag vill också passa på att tacka för all uppmuntran och beröm vi har fått, och även från folk vi knappt (eller inte alls) känner. Vi är jättetacksamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0