Mamma: Lördag 3/12.

Har hostat länge under natten, det var lite obehagligt. Min dotter fick gå upp och koka vatten åt mig. Min yngsta dotter Maria bor ett kvarter bort, hon handlar åt mig på Willy:s och Coop. Maria har tagit hand om mig de senaste åren. Det oroar mig att jag hostade inatt. Vänstra lungan verkar vara full av infektion. Jag har haft en mögelsvampbakterie som överreagerat. De flesta har den här på huden och i munnen, precis som Candida, men hos en del blir det obalans. Mediciner kan förvärra sådant här. 

Jag står inför en mycket svår situation. Samtidigt som är så sjuk att jag får syrgas ska jag hitta en väg ut för att bota lungorna när läkarna givit upp. Det finns något som heter Kollodialt Silver, och det lär vara bra mot svamp och bakterier.

Det spöregnar ute och blåser rejält. Min yngsta dotter måste handla åt mig, stackarn. Hon har också en medicinflaska som jag måste ha. Nu tar min äldsta dotter fram kyckling ur frysen. "Vi tar ris till" säger hon. "Ska jag ta fram lite blåbär till dig?" frågar hon sedan. Tack gode Gud för mina döttrar. 

När jag var ung hade jag en stark ideologi. Jag jobbade med service, mest dagis men också på sjukhus, skolor, affärer, kontor, i telefonväxlar och postgirot. Jag visste inte riktigt vad jag skulle bli, eftersom jag var emot så mycket.

/Telefonmamman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0